General
-
Gjøre det mulig å sende faktura via post istedet for email
Gjøre det mulig å sende faktura via post istedet for email
29 votes -
15 votes
-
valg mulighet på betalingsinformasjon slik det opp faktura Nr,
Når dem skal betale faktura er det ok å se i nettbanken hvilken faktura som er betalt. hvis dem legger inn faktura nr så vet vi hvem som har betalt. mange får andre til å betale for seg og da er det litt jobb med å finne ut hvem som har betalt .
9 votes -
9 votesplanned ·
Adminterjetyl
(Admin, Nettfaktura.net) responded
Flere rapporter vil bli tilgjengelig
-
8 votes
-
Faktura uten giro
Legge til valg i innstillinger om man ønsker faktura med giro eller uten. Dette forutsetter at bankkontonr legges inn i heading eller en ny bunntekst hvor også noe av det andre i toppen kan legges ned til.
7 votes -
Gjøre avtale med BBS slik at betalte fakturaer kan markeres autmatisk
Hver enkelt kunde må opprette avtale med sin bank for å sette oppen slik avtale
7 votes -
Moms oversikt + sum
På oversikten nå er det ikke tatt med moms. siden jeg har moms på noe, og ikke på alt, hadde det vert kjekt med en liten oversikt på det også. Ser for meg at det er en enkel implementering. og gjerne også en summering / år. ev, bare siste året. nå ligger det inne sum for både 2009 og 2010 på min side.
6 votes -
Flytte mottaker til venstre og firmainformasjon litt opp for å tilpasse til standard vinduskonvolutt
Da kan man printe ut fakturaen og putte den rett i en vinduskonvolutt uten å være nødt til å skrive mottaker på nytt ute på konvolutten.
4 votes -
Mulighet for administrering av flere firmaer
Jeg er daglig leder i 3 forskjellige firma. Skulle gjerne hatt mulighet til å legge alle disse firmaene under èn bruker?
Ellers; fantastisk side!
3 votes -
Lag et webgrensesnitt bedre tilpasset mobil
Lag et webgrensesnitt bedre tilpasset mobil slik at man enkelt kan sende faktura via mobiltelefon
3 votes -
3 votes
-
Mulighet for å legge inn BIC/SWIFT code
Jeg sender også faktura til utlandet av og til. Jeg savner rubrikkene "Bank adress", "BIC" og A/C for international payments
3 votes -
Legg til en ny status for faktura når man har gjort en feil og sendt ut kredittnota og ny faktura.
Legg til en ny status for faktura når man har gjort en feil og sendt ut kredittnota og ny faktura.
2 votes -
1 vote
-
1 vote